2014. július 4., péntek

2. díj

 Köszönet a díjért Lázár Orsinak! :)

Szabályok:
1. Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. írj 11 kérdést!
5. Küldd tovább 11 embernek!

11 dolog magamról: 
1. Imádom az édességet, de minden mennyiségben.
2. Sosem hallgatok a megérzéseimre és ez nagy hibám.
3. Nem sokkal ezelőtt elég rossz életet éltem amivel önmagamat pusztítottam lényegében.
4. Tavaly 3 tantárgyból buktattak meg, abból kettőn átmentem a pótvizsgán, de a harmadik nem jött össze.
5. Imádom a zenét!
6. Idős szüleim vannak (anya: 53, apa: 70).
7. 4 bátyám van, abból a két idősebbik féltestvérem.
8. 8 évet tanultam hegedűn játszani, aztán abbahagytam.
9. 15-16 éves koromban komolyan szerelmes voltam Harry Stylesba (és még mindig nem sikerült kb senkinek sem megdobbantania úgy a szívemet, mint neki)
10. Minden álmom, hogy Amerikába, vagy Angliába kimehessek.
11. 17 éves vagyok, márciusban leszek 18.

Válaszaim:
1. Mióta vagy Directioner? - kb 2 éve, de tél óta már nem foglalkozom annyit a dologgal.
2. Mióta írsz? - Fhu, hát szerintem több mint egy éve. Van másik blogom is, csak azt abbahagytam.
3. Van háziállatod? Ha van, mi? - Van egy 3 hónapos kis keverékkutyám, Rico a neve :D
4. Milyen környezetben szeretsz írni? - Csöndes, nyugodt. Sajnos rettentően könnyen elvonja bármi a figyelmem, így nehéz ha pörög mellettem a család..
5. Saját készítésű, vagy inkább vett ajándékot szeretsz adni? - Saját készítésűt, egyértelműen. Ha kb lehetetlen lenne a személynek olyat adni, vagy meglátok valamit ami teljesen ő, akkor veszek inkább készet.
6. Mit szeretsz reggelizni? - Nem szoktam reggelizni, de amit olyankor nagyon szeretek, az egy vajas-sonkás-paprikás szendvics, utána nagy tejeskávé+cigi. Aaah istenkirály!
7. Melyik a kedvenc filmed? - Fhu, nem tudok választani. Imádom a filmeket! De amit nagyon sokszor megnéztem már a/az : Most jó, Kedves John, Titanic, P.s.: I love you, Felhők fölött 3 méterrel, Csodálatos elme, Szemfényvesztők. Most így hirtelen ezek jutnak eszembe.
8. Kedvenc kajád? - Na ez az, amit fel nem tudnék sorolni. Imádok enni és mindent (kivéve máj, padlizsán, cukkini, körömpörkölt, pacalpörkölt, disznósajt és egyéb undorító dolgok). Volt már olyan, hogy annyi tortát megettem, hogy rosszul lettem. Ne próbáljátok ki, nagyon rossz....
9. Gyakran jársz étterembe? - Apámnak van egy étterme a házunk aljában, így igen.. de úgy amúgy nem. Régen sokszor jártunk családdal.
10. Készülsz strandra/tengerpartra a nyáron? - Igen. Balatonra, Velencei-tóra és szeretnék Horvátországba, vagy Olaszországba kimenni.

Kérdéseim: 
1. Hány éves vagy?
2. Mikor és hogyan figyeltél fel a One Direction-re?
3. Hol laksz?
4. Melyik a kedvenc ruha/cipőmárkád?
5. Mi a kedvenc kajád?
6. Édesség?
7. Van kedvenc könyved?
8. Van háziállatod? Ha igen, milyen?
9. Mit tervezel a jövődet illetően?
10. Van olyan tantárgy amit szeretsz?
11. Mit tervezel a nyárra?

Blogok akiknek küldeném a díjat:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése